Gwarancja
Jak mogę zgłosić swój produkt do gwarancji?

Na naszej stronie internetowej można zarejestrować się w celu otrzymywania biuletynu, dzięki czemu nigdy nie przegapisz żadnej oferty! Możesz także zarejestrować się jako Członek, wspierając w ten sposób Fundację ROC YOUR PLANET i otrzymując 5% zniżki na kolejne zamówienie.

Po zarejestrowaniu produktu nie musisz się już rejestrować w przyszłości.

Nie musisz rejestrować urządzenia w celu uzyskania gwarancji. Od momentu złożenia zamówienia urządzenie jest objęte dwuletnim okresem gwarancji. Na baterie i ładowarki obowiązuje 6-miesięczny okres gwarancyjny.

Nie ma gwarancji na akcesoria zużywające się, takie jak brzeszczoty i papier ścierny.

Mój produkt jest uszkodzony, co mogę zrobić?

 Pomimo tego, że nasze produkty wytwarzamy z najwyższą starannością, zawsze może się zdarzyć, że coś pójdzie nie tak, ale nawet wtedy chętnie Ci pomożemy.

Twój zakup jest zawsze objęty ustawową gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne, która wynosi dwa lata w przypadku maszyn i sześć miesięcy w przypadku akcesoriów nie przeznaczonych do noszenia, baterii i ładowarek. W skrócie oznacza to, że maszyna, przy normalnym użytkowaniu, nie powinna się zepsuć w ciągu dwóch lat. Jeśli produkt jest wadliwy lub popełniliśmy błąd, zapewnimy jego wymianę.

Należy uważać, aby nie utracić gwarancji w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji. Ponadto gwarancja wygasa, jeśli produkt zostanie otwarty przez klienta. Uwaga: najpierw przeczytaj, potem używaj! Oczekujemy, że nasi klienci uważnie przeczytają instrukcję przed użyciem i będą postępować zgodnie z instrukcją obsługi.

W przypadku usterek i pytań dotyczących gwarancji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem service@vonroc.pl lub pod numerem telefonu +31 (0) 38-422 00 40.

© VONROC 2024