dzień dobry, Zadaj swoje pytanie tutaj
Frequently asked questions
Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? W ciągu 14 dni od otrzymania produktu możesz złożyć prośbę o zwrot zamówienia jako zwrot za pośrednictwem formularza zwrotu. Następnie wykonaj czynności opisane w poniższej procedurze. Po zarejestrowaniu się masz kolejne 14 dni na zwrot produktu.
Uwaga: zwracane produkty muszą być nieużywane i odesłane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. W przeciwnym razie zwrot nie zostanie przez nas rozpatrzony.
Innymi słowy: otwórz ostrożnie pudełko, obejrzyj produkt tak, jak w sklepie, włącz go, ale potem go nie używaj.
Czy Twoje urządzenie jest uszkodzone? Najpierw skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci dalej.
PROCEDURA ZWROTU
Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby szybko i łatwo zwrócić produkt(y):
Krok 1: Włóż przedmioty, które chcesz zwrócić, nieużywane i kompletne do oryginalnego i nienaruszonego opakowania.
Krok 2: Użyj formularza zwrotu, aby zaznaczyć przedmiot(y), który chcesz zwrócić, zrób zdjęcie formularza zwrotu i dodaj je do opakowania.
Krok 3: Wyślij zdjęcie wypełnionego formularza zwrotu do działu obsługi klienta na adres service@vonroc.pl. Następnie wyślemy Ci link do etykiety zwrotnej.
Krok 4: Naklej etykietę zwrotną na paczkę i zanieś przesyłkę zwrotną do najbliższego punktu DPD. Zachowaj dowód nadania do momentu potwierdzenia przez nas odbioru.
Krok 5: Po otrzymaniu zwrotu przez VONROC dział zwrotów rozpatrzy go w ciągu 5 dni. Następnie w ciągu kilku dni automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy na swoje konto. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie pomożemy!
Czy zwróciłeś przesyłkę w ciągu 14 dni zgodnie z planem krok po kroku?
W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto.
Uwaga: Czy dotyczy to urządzenia z wadą, na które obowiązuje gwarancja? Zanim zwrócisz przesyłkę, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem servcie@vonroc.pl.
Otrzymałeś pocztą kod śledzenia paczki. Możliwe, że w niektórych przypadkach wysyłka za pośrednictwem naszej firmy kurierskiej DPD jest opóźniona. Sprawdzaj uważnie link, aby uzyskać nowe informacje o dostawie.
Czy coś jest nie tak z kodem śledzenia przesyłki, czy też nie otrzymałeś paczki z innego powodu? Skontaktuj się z działem obsługi klienta. Dowiemy się, co poszło nie tak i zaproponujemy Ci rozwiązanie.
Z działem obsługi klienta można się skontaktować w następujący sposób:
Telefonicznie: +31 (0) 38 422 00 40 w dni powszednie między 9:00 a 16:00
E-mail: Wyślij wiadomość na adres service@vonroc.pllub wypełnij formularz kontaktowy.
Pomimo tego, że nasze produkty wytwarzamy z najwyższą starannością, zawsze może się zdarzyć, że coś pójdzie nie tak, ale nawet wtedy chętnie Ci pomożemy.
Twój zakup jest zawsze objęty ustawową gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne, która wynosi dwa lata w przypadku maszyn i sześć miesięcy w przypadku akcesoriów nie przeznaczonych do noszenia, baterii i ładowarek. W skrócie oznacza to, że maszyna, przy normalnym użytkowaniu, nie powinna się zepsuć w ciągu dwóch lat. Jeśli produkt jest wadliwy lub popełniliśmy błąd, zapewnimy jego wymianę.
Należy uważać, aby nie utracić gwarancji w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji. Ponadto gwarancja wygasa, jeśli produkt zostanie otwarty przez klienta. Uwaga: najpierw przeczytaj, potem używaj! Oczekujemy, że nasi klienci uważnie przeczytają instrukcję przed użyciem i będą postępować zgodnie z instrukcją obsługi.
W przypadku usterek i pytań dotyczących gwarancji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem service@vonroc.pl lub pod numerem telefonu +31 (0) 38-422 00 40.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link do strony śledzenia przesyłki, na której możesz śledzić jej losy.
Paczka jest zazwyczaj przekazywana firmie kurierskiej w ciągu 1 do 2 dni od złożenia zamówienia i jest wysyłana na adres dostawy następnego dnia.
Jeśli nie ma Cię w domu, paczka zostanie dostarczona do sąsiadów lub doręczyciel będzie próbował dostarczyć ją ponownie następnego dnia.
Nie otrzymałeś linku do śledzenia przesyłki? Najpierw sprawdź skrzynkę spamu, być może tam właśnie trafiła wiadomość. Jeśli tak się nie stało lub masz inne pytania dotyczące doręczenia przesyłki? Chętnie Ci pomożemy. Skontaktuj się z nami pod adresem service@vonroc.pl. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
Zobacz poniżej najczęściej zadawane pytania w poszczególnych kategoriach
Login and Registration Form