Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? W ciągu 14 dni od otrzymania produktu możesz złożyć prośbę o zwrot zamówienia jako zwrot za pośrednictwem formularza zwrotu. Następnie wykonaj czynności opisane w poniższej procedurze. Po zarejestrowaniu się masz kolejne 14 dni na zwrot produktu.
Uwaga: zwracane produkty muszą być nieużywane i odesłane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. W przeciwnym razie zwrot nie zostanie przez nas rozpatrzony.
Innymi słowy: otwórz ostrożnie pudełko, obejrzyj produkt tak, jak w sklepie, włącz go, ale potem go nie używaj.
Czy Twoje urządzenie jest uszkodzone? Najpierw skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci dalej.
PROCEDURA ZWROTU
Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby szybko i łatwo zwrócić produkt(y):
Krok 1: Włóż przedmioty, które chcesz zwrócić, nieużywane i kompletne do oryginalnego i nienaruszonego opakowania.
Krok 2: Użyj formularza zwrotu, aby zaznaczyć przedmiot(y), który chcesz zwrócić, zrób zdjęcie formularza zwrotu i dodaj je do opakowania.
Krok 3: Wyślij zdjęcie wypełnionego formularza zwrotu do działu obsługi klienta na adres service@vonroc.pl. Następnie wyślemy Ci link do etykiety zwrotnej.
Krok 4: Naklej etykietę zwrotną na paczkę i zanieś przesyłkę zwrotną do najbliższego punktu DPD. Zachowaj dowód nadania do momentu potwierdzenia przez nas odbioru.
Krok 5: Po otrzymaniu zwrotu przez VONROC dział zwrotów rozpatrzy go w ciągu 5 dni. Następnie w ciągu kilku dni automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy na swoje konto. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie pomożemy!
Czy zwróciłeś przesyłkę w ciągu 14 dni zgodnie z planem krok po kroku?
W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto.
Uwaga: Czy dotyczy to urządzenia z wadą, na które obowiązuje gwarancja? Zanim zwrócisz przesyłkę, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem servcie@vonroc.pl.
W chwili obecnej nie ma możliwości wymiany produktu na inny. Jeśli produkt spełnia warunki zwrotu, zawsze możesz zwrócić zamówienie i złożyć nowe zamówienie, aby otrzymać żądany produkt.
Niestety nie posiadamy fizycznego sklepu, więc odbiór lub fizyczny zwrot paczki nie jest możliwy.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy zamówieniu lub procedurze zwrotu, wyślij do nas wiadomość na adres service@vonroc.pl. Pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe!
Nie jesteś w pełni zadowolony z zamówienia? Nie ma problemu, zwrot jest bezpłatny w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zwrócone nieużywane, w nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu.
Prosimy postępować zgodnie z procedurą zwrotu. Po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu na adres service@vonroc.pl prześlemy Ci link umożliwiający utworzenie etykiety zwrotnej.
Uwaga: czy chodzi o wadę lub przypadek gwarancji? W takim razie postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj.
Zmieniłeś zdanie lub chcesz anulować zamówienie z jakiegoś innego powodu? Możesz wykonać następujące czynności.
Czy przesyłka nie została jeszcze wysłana? W takim razie jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przez telefon i czat skontaktujesz się z nami bezpośrednio, a przez pocztę odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
Czy paczka jest już w drodze? Odrzuć ją przy drzwiach za pośrednictwem firmy DPD. Firma ta zwróci nam paczkę, a my zwrócimy Ci koszty zakupu w ciągu kilku dni od jej otrzymania.
Login and Registration Form