Zwroty i anulowanie
Jak mogę zwrócić przesyłkę?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? W ciągu 14 dni od otrzymania produktu możesz złożyć prośbę o zwrot zamówienia jako zwrot za pośrednictwem formularza zwrotu. Następnie wykonaj czynności opisane w poniższej procedurze. Po zarejestrowaniu się masz kolejne 14 dni na zwrot produktu.

Uwaga: zwracane produkty muszą być nieużywane i odesłane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. W przeciwnym razie zwrot nie zostanie przez nas rozpatrzony.

Innymi słowy: otwórz ostrożnie pudełko, obejrzyj produkt tak, jak w sklepie, włącz go, ale potem go nie używaj.

Czy Twoje urządzenie jest uszkodzone? Najpierw skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci dalej.

PROCEDURA ZWROTU

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby szybko i łatwo zwrócić produkt(y):

Krok 1: Włóż przedmioty, które chcesz zwrócić, nieużywane i kompletne do oryginalnego i nienaruszonego opakowania.

Krok 2: Użyj formularza zwrotu, aby zaznaczyć przedmiot(y), który chcesz zwrócić, zrób zdjęcie formularza zwrotu i dodaj je do opakowania.

Krok 3: Wyślij zdjęcie wypełnionego formularza zwrotu do działu obsługi klienta na adres service@vonroc.pl. Następnie wyślemy Ci link do etykiety zwrotnej.

Krok 4: Naklej etykietę zwrotną na paczkę i zanieś przesyłkę zwrotną do najbliższego punktu DPD. Zachowaj dowód nadania do momentu potwierdzenia przez nas odbioru.

Krok 5: Po otrzymaniu zwrotu przez VONROC dział zwrotów rozpatrzy go w ciągu 5 dni. Następnie w ciągu kilku dni automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy na swoje konto. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie pomożemy!

Kiedy zostanie mi zwrócona cena zakupu po dokonaniu zwrotu?

Czy zwróciłeś przesyłkę w ciągu 14 dni zgodnie z planem krok po kroku?

W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto.

Uwaga: Czy dotyczy to urządzenia z wadą, na które obowiązuje gwarancja? Zanim zwrócisz przesyłkę, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem servcie@vonroc.pl.

Czy mogę wymienić produkt?

W chwili obecnej nie ma możliwości wymiany produktu na inny. Jeśli produkt spełnia warunki zwrotu, zawsze możesz zwrócić zamówienie i złożyć nowe zamówienie, aby otrzymać żądany produkt.

Czy mogę fizycznie odebrać przesyłkę i ją zwrócić?

Niestety nie posiadamy fizycznego sklepu, więc odbiór lub fizyczny zwrot paczki nie jest możliwy.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy zamówieniu lub procedurze zwrotu, wyślij do nas wiadomość na adres service@vonroc.pl. Pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe!

Jaki jest koszt zwrotu przesyłki?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zamówienia? Nie ma problemu, zwrot jest bezpłatny w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zwrócone nieużywane, w nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu.

Prosimy postępować zgodnie z procedurą zwrotu. Po otrzymaniu wypełnionego formularza zwrotu na adres service@vonroc.pl prześlemy Ci link umożliwiający utworzenie etykiety zwrotnej.

Uwaga: czy chodzi o wadę lub przypadek gwarancji? W takim razie postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj.

 

Czy mogę anulować zamówienie?

Zmieniłeś zdanie lub chcesz anulować zamówienie z jakiegoś innego powodu? Możesz wykonać następujące czynności.

Czy przesyłka nie została jeszcze wysłana? W takim razie jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przez telefon i czat skontaktujesz się z nami bezpośrednio, a przez pocztę odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

Czy paczka jest już w drodze? Odrzuć ją przy drzwiach za pośrednictwem firmy DPD. Firma ta zwróci nam paczkę, a my zwrócimy Ci koszty zakupu w ciągu kilku dni od jej otrzymania.

© VONROC 2024