WYSYŁKA

Zdecyduj, kiedy Twoja paczka zostanie dostarczona dzięki usłudze Predict firmy DPD. Na dzień przed dostawą otrzymasz SMS lub e-mail z godziną dostawy z dokładnością do 1 godziny. Dzięki temu nigdy nie musisz czekać w domu na dostawcę! Dzięki łączu do śledzenia na żywo wiesz dokładnie, gdzie znajduje się kierowca.

 

KOSZTY WYSYŁKI

Koszty wysyłki są wyraźnie wyświetlane podczas składania zamówienia.

 

Koszty wysyłki

FW przypadku zamówień poniżej 240 PLN, koszty wysyłki w Europie wynoszą 23 PLN. 
W przypadku zamówień powyżej 240 PLN, koszty wysyłki są wliczone w cenę całkowitą.

 

DOSTAWA I CZAS DOSTAWY

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Postęp realizacji zamówienia można śledzić za pomocą linku track & trace. Twoje zamówienie zostanie zazwyczaj przekazane do serwisu paczek przez nasz magazyn w ciągu 1 do 2 dni roboczych i wysłane na adres dostawy następnego dnia. Przewidywany czas dostawy na Twój adres wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli nie jesteś w domu, pakiet z sąsiadami dostarczone lub przewoźnik próbuje ponownie następnego dnia. Za pośrednictwem usługi PREDICT firmy DPD wysyłamy do Państwa w wieczór poprzedzający doręczenie przesyłki e-mail lub SMS z informacją, że następnego dnia paczka zostanie doręczona oraz link Track & Trace. W dniu dostawy otrzymasz 1-godzinne okno czasowe dostawy oraz link do śledzenia przesyłki na żywo przed godziną 09:00. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie dokładnie znajduje się Twoja paczka, możesz to sprawdzić za pomocą systemu śledzenia przesyłek na żywo DPD. Jeśli nie ma Cię w domu, gdy przesyłka jest dostarczana, możesz zmienić dostawę na krótko przed upływem 1 godziny. Dostępne są następujące opcje

  1. Dostarcz przesyłkę w innym terminie;
  2. Dostarczyć przesyłkę w inne miejsce (następnego dnia);
  3. Dostarcz przesyłkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup (następny dzień);
  4. Daj pozwolenie na umieszczenie paczki w bezpiecznym miejscu, które sam ustalisz, np. u sąsiadów.

 

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz zgłosić swój zwrot poprzez formularz zwrotu. Następnie wykonaj czynności zgodnie z poniższą procedurą.

Czy Twoja maszyna jest uszkodzona? Proszę najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, pomożemy Ci dalej.

Uwaga: Produkty, które są zwracane muszą być nieużywane i odesłane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Jeśli tak nie jest, zwrot nie może zostać przez nas zrealizowany.

Innymi słowy: otwórz ostrożnie pudełko, obejrzyj produkt jak w sklepie, załóż produkt, ale go nie używaj.

 

RETURN PROCEDURE

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby szybko i łatwo zwrócić produkt(y):

Krok 1: Włóż przedmioty, które chcesz zwrócić, nieużywane i kompletne do oryginalnego i nienaruszonego opakowania.

Krok 2: Użyj formularza zwrotu, aby zaznaczyć przedmiot(y), który chcesz zwrócić, zrób zdjęcie formularza zwrotu i dodaj je do opakowania.

Krok 3: Wyślij zdjęcie wypełnionego formularza zwrotu do działu obsługi klienta na adres service@vonroc.pl. Następnie wyślemy Ci link do etykiety zwrotnej.

Krok 4: Naklej etykietę zwrotną na paczkę i zanieś przesyłkę zwrotną do najbliższego punktu DPD. Zachowaj dowód nadania do momentu potwierdzenia przez nas odbioru.

Krok 5: Po otrzymaniu zwrotu przez VONROC dział zwrotów rozpatrzy go w ciągu 5 dni. Następnie w ciągu kilku dni automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy na swoje konto. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie pomożemy!

 

Czy mogę wymienić artykuł?

W tej chwili nie ma możliwości wymiany przedmiotu. Jeśli Twój produkt spełnia warunki zwrotu, możesz go zwrócić i złożyć nowe zamówienie, aby otrzymać żądane produkty.

© VONROC 2022